Reklama wyrobów medycznych po nowemu

Katarzyna Kroner        11 listopada 2019        Komentarze (0)

Nowa Ustawa o wyrobach medycznych wiele zmieni. Możemy się spierać, które z norm okażą się najbardziej rewolucyjne dla rynku, jednak niewątpliwie  jednym z obszarów tej regulacji, który wprowadzi największe zmiany w stosunku do dotychczas obowiązujących przepisów, będzie kwestia reklamy wyrobów medycznych.

Dotychczas obowiązujące w tym zakresie normy były znikome, dodatkowych informacji szukaliśmy w innych aktach prawnych lub stosowaliśmy do nich analogię, wiele form promocji nie było regulowanych, tym samym były one dozwolone. W wydanym 11 października projekcie Ustawy, na temat reklamy znajdziemy cały rozdział, a zaproponowane w nim rozwiązania wprowadzą do promocji wyrobów, jedne z najbardziej wygórowanych wymagań obowiązujących na rynku medycznym.

W ostatnich tygodniach ukazało się wiele materiałów na ten temat, nie wykluczam, że niebawem sama wam coś o tym napiszę. Tymczasem jednak chciałam serdecznie polecić artykuł, który ukazał się na blogu Bartosza Gajka dotyczącym prawa promocji i reklamy. Możecie przeczytać go tutaj. Bartek pisze o tym jak nowa Ustawa namiesza w reklamie.

 

 

W czym mogę Ci pomóc?

Na blogu jest wiele artykułów, w których dzielę się swoją wiedzą bezpłatnie.

Jeżeli potrzebujesz indywidualnej płatnej pomocy prawnej, to zapraszam Cię do kontaktu.

Przedstaw mi swój problem, a ja zaproponuję, co możemy wspólnie w tej sprawie zrobić i ile będzie kosztować moja praca.

    Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Kancelaria Radcy Prawnego Katarzyna Kroner w celu obsługi przesłanego zapytania. Szczegóły: polityka prywatności.

    { 0 komentarze… dodaj teraz swój }

    Dodaj komentarz

    Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Kancelaria Radcy Prawnego Katarzyna Kroner w celu obsługi komentarzy. Szczegóły: polityka prywatności.

    Poprzedni wpis:

    Następny wpis: